διατροφη

15 Τροφές που Καίνε Λίπος και Επιταχύνουν την Απώλεια Βάρους

15 Τροφές που Καίνε Λίπος και Επιταχύνουν την Απώλεια Βάρους

15 Τροφές που Καίνε Λίπος και Επιταχύνουν την Απώλεια Βάρους

 

Δεν χρειάζεται πάντα να αποκλείσετε ολόκληρες ομάδες τροφών ή να τρώτε λιγότερο για να χάσετε βάρος. Αντίθετα, πρέπει να τρώτε αρκετά για να δώσετε στο σώμα σας τις πολύ απαραίτητες θερμίδες και τα θρεπτικά συστατικά. Η υγιεινή διατροφή είναι κάτι περισσότερο από το να μην τρώτε πρόχειρο φαγητό. Η υγιεινή διατροφή σημαίνει ότι τρώτε τις κατάλληλες τροφές που είναι θρεπτικές και ενισχύουν τον μεταβολισμό, επιταχύνοντας έτσι τη διαδικασία απώλειας βάρους. Υπάρχουν 15 τροφές που καίνε το λίπος και θα σας βοηθήσουν να χάσετε βάρος πιο γρήγορα. Τροφές που δεν παχαίνουν το Βράδυ: 9 Τροφές που Μπορείτε να Φάτε Ακόμα και τη Νύχτα

Μουστάρδα

© depositphotos.com© depositphotos.com

Πολλοί άνθρωποι μπορεί να μην το γνωρίζουν αυτό, αλλά η μουστάρδα είναι στην πραγματικότητα ένα από τα πιο υγιεινά καρυκεύματα. Δεν περιέχει πρόσθετη ζάχαρη και είναι πλούσια σε αντιοξειδωτικά. Και ο κουρκουμάς, που είναι συστατικό της μουστάρδας, καταπολεμά τον καρκίνο και το Αλτσχάιμερ.

Σύμφωνα με το Πανεπιστήμιο Penn State, τα πικάντικα τρόφιμα αυξάνουν τον μεταβολισμό για 30 λεπτά μετά την κατανάλωση. Συγκεκριμένα, η πικάντικη μουστάρδα μπορεί να το κάνει αυτό και μπορείτε να τη βρείτε σχεδόν παντού.

Αυγά

© depositphotos.com© depositphotos.com

Το να τρώτε αυγά για πρωινό είναι πολύ καλό για διάφορους λόγους. Είναι πλούσια σε αντιοξειδωτικά, βιταμίνη D και χολίνη, που αυξάνουν το μεταβολισμό. Είναι επίσης πλούσια σε πρωτεΐνες αυξάνοντας το αίσθημα κορεσμού. Επιπλέον, μια μελέτη του 2014 αποκάλυψε ότι η πρόσληψη πρωτεΐνης ενισχύει τον μεταβολισμό κατά 13-30%.

Αβοκάντο

© pixabay

Τα αβοκάντο είναι το υπερφρούτο που λατρεύουν όλοι και δικαίως. Είναι πλούσια σε φυτικές ίνες και μονοακόρεστα λίπη, τα οποία σας κάνουν να νιώθετε χορτάτοι και μειώνουν την πιθανότητα να λαχταράτε περισσότερα σνακ αν φάτε μερικές φέτες αβοκάντο.

Μια μελέτη έδειξε ότι όσοι τρώνε αβοκάντο τείνουν να έχουν πιο υγιεινή διατροφή και χαμηλότερο σωματικό βάρος από εκείνους που δεν το τρώνε. Όχι μόνο αυτό, αλλά η κατανάλωση αβοκάντο ενισχύει επίσης τον μεταβολισμό και σας δίνει περισσότερη φυσική ενέργεια.

Πρωτεΐνη ορού γάλακτος

© shutterstock.com

Η πρωτεΐνη ορού γάλακτος χτίζει και επιδιορθώνει τους μυς. Και αυτό ακριβώς θέλουμε γιατί οι μύες καίνε θερμίδες ενισχύοντας έτσι τον μεταβολισμό σας. Το χρειαζόμαστε αν προσπαθούμε να χάσουμε λίπος. Καταναλώστε την μετά από άσκηση ή όταν δεν μπορείτε να έχετε ένα γεύμα.

Κανέλα

© pixabay© pixabay

Σύμφωνα με μελέτες, η κανέλα ενεργοποιεί τη θερμογένεση και βοηθά στην καύση θερμίδων, καθώς και μειώνει τη συσσώρευση λίπους στην κοιλιά. Ένα άλλο πράγμα που κάνει την κανέλα υπέροχη είναι ότι είναι ήδη γλυκιά, πράγμα που σημαίνει ότι δεν χρειάζεται να προσθέσετε ζάχαρη.

Καρύδια

© pixabay

Μια μελέτη του Χάρβαρντ δείχνει ότι η κατανάλωση καρυδιών μειώνει την πείνα και σας κάνει να αισθάνεστε πιο χορτάτοι. Ο λόγος είναι ότι η κατανάλωση καρυδιών, ενεργοποιεί μια περιοχή στον εγκέφαλο που συνδέεται με τον έλεγχο της πείνας και της λαχτάρας.

Επίσης, τα ωμέγα-3 λιπαρά οξέα που περιέχονται στα καρύδια κάνουν το σώμα να καίει λίπος πιο γρήγορα. Αλλά μην ξεχνάτε ότι η καύση λίπους είναι δυνατή μόνο εάν τρώτε μόνο καρύδια.

Τροφές ολικής αλέσεως

© depositphotos.com

Μια μελέτη του 2008 διαπίστωσε ότι η κατανάλωση τροφών ολικής αλέσεως βελτιώνει σημαντικά και επιταχύνει την απώλεια βάρους. Τα δημητριακά ολικής αλέσεως είναι πλούσια σε φυτικές ίνες, μαγνήσιο και βιταμίνη Β6. Οι φυτικές ίνες μας κάνουν να νιώθουμε πιο χορτάτοι, γεγονός που μειώνει τις πιθανότητές μας να τρώμε υπερβολικά.

Γκρέιπφρουτ

brightside

Το γκρέιπφρουτ είναι το κλειδί εάν προσπαθείτε να κάψετε περισσότερο λίπος! Έρευνα διαπίστωσε ότι οι άνθρωποι που έτρωγαν αυτό το εσπεριδοειδές για 6 εβδομάδες έχασαν 2,5 εκατοστά από τη μέση τους. Επιπλέον, μια ιαπωνική μελέτη απέδειξε ότι ακόμη και η μυρωδιά του γκρέιπφρουτ ενεργοποιεί τα καφέ λιποκύτταρα που καίνε θερμίδες, ενώ παράλληλα μειώνει την όρεξη.

Αχλάδια

© shutterstock.com

Τα αχλάδια είναι ένα άλλο φρούτο που είναι εκπληκτικό για απώλεια βάρους. Είναι πλούσια σε φυτικές ίνες, που βοηθούν να νιώσετε χορτάτοι για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα. Έχουν επίσης υψηλές ποσότητες φρουκτόζης και γλυκόζης, που παρέχουν μια φυσική ώθηση ενέργειας. Και το ακόμα καλύτερο είναι ότι, σε αντίθεση με πολλά άλλα φρούτα, τα αχλάδια επιβραδύνουν την απορρόφηση των υδατανθράκων στο αίμα. Που σημαίνει ότι δεν υπάρχει ταχεία άνοδος και πτώση του σακχάρου στο αίμα και με τη σειρά του, λιγότερη λαχτάρα για περισσότερο φαγητό.

Μούρα

© pixabay© pixabay

Ένα φλιτζάνι βατόμουρα παρέχει λιγότερες θερμίδες και περισσότερες φυτικές ίνες από μια μπανάνα. Είναι επίσης γεμάτα αντιοξειδωτικά. Μια μελέτη διαπίστωσε ότι οι ενήλικες των οποίων η διατροφή περιέχει φλαβονοειδή (που βρίσκονται στις φράουλες, τα σμέουρα, τα βατόμουρα και άλλα μούρα), είναι λιγότερο πιθανό να πάρουν βάρος.

Πιπεριά καγιέν

© pixabay© depositphotos.com

Η πιπεριά καγιέν είναι εξαιρετική εάν προσπαθείτε να χάσετε βάρος επειδή περιέχει καψαϊκίνη, η οποία είναι η ένωση που τις κάνει καυτερές. Σύμφωνα με έρευνες, αυξάνει ελαφρώς τον μεταβολισμό που είναι ακριβώς αυτό που χρειάζεται όταν προσπαθείτε να χάσετε βάρος. Περισσότερες έρευνες δείχνουν ότι οι άνθρωποι που καταναλώνουν πιπεριές καγιέν με κάθε γεύμα έχουν λιγότερες λιγούρες.

Σπανάκι

© pixabay

Το σπανάκι είναι εξαιρετικό επειδή είναι χαμηλών θερμίδων και πλούσιο σε θρεπτικά συστατικά, γεγονός που το καθιστά την τέλεια τροφή για απώλεια βάρους. Περιέχει φυλλικό οξύ, ριβοφλαβίνη, βιταμίνη Β6, μαγνήσιο, σίδηρο και ασβέστιο.

Γλυκοπατάτες

© pixabay.com

Οι γλυκοπατάτες είναι υπέροχες για κατανάλωση όταν προσπαθείτε να ικανοποιήσετε την πείνα σας και να χάσετε βάρος, επειδή είναι γεμάτες φυτικές ίνες. Το ενδιαφέρον είναι ότι περιέχουν ένα συγκεκριμένο είδος ίνας που ονομάζεται άμυλο. Σύμφωνα με μια μελέτη που δημοσιεύτηκε στο Biomedical and Environmental Sciences, το άμυλο μειώνει τον κίνδυνο παχυσαρκίας.

Σολομός

© pixabay

Ο σολομός έχει περισσότερα ωμέγα-3 λιπαρά οξέα από οποιαδήποτε άλλη τροφή και είναι εξαιρετικά καλός. Μελέτες δείχνουν ότι τα ωμέγα-3 βοηθούν στην καύση λίπους. Εκτός αυτού, ο σολομός, και όλα τα άλλα λιπαρά ψάρια (όπως ο τόνος ή το σκουμπρί), είναι πλούσια σε άπαχη πρωτεΐνη που βοηθά στην οικοδόμηση των μυών. Και όσο περισσότερους μύες χτίζετε, τόσο περισσότερες θερμίδες καίτε.

Κοτόπουλο

© pixabay© pixabay

Το κοτόπουλο είναι μια από τις καλύτερες τροφές εάν προσπαθείτε να χάσετε βάρος. Είναι χαμηλό σε θερμίδες και πλούσιο σε πρωτεΐνη και βοηθά να χάσετε σωματικό και κοιλιακό λίπος ενώ ενισχύει την άλιπη μυϊκή μάζα.

 

https://toftiaxa.gr/

loading...

Σχόλια

σχόλια

Previous post

Μονογυιός, Παντελίδης, Madclip, Βακάκης: Τα τροχαία που συγκλόνισαν την Ελλάδα

Next post

Τζώρτζης Μονογυιός: Τι αναζητούν οι αρχές για το δυστύχημα στη Βούλα