μοδα-ομορφια

Τρεις κινήσεις για να έχεις στητό και σφριγηλό στήθος, χωρίς άσκηση

Σφριγηλό και στητό στήθος με τέσσερις μόνο ασκήσεις; Γίνεται! - Queen.gr

 

 

Τρεις κινήσεις για να έχεις στητό και σφριγηλό στήθος, χωρίς άσκηση

Υπάρχουν τρόποι με τους οποίους μπορείς να αποτρέψεις τη χαλάρωση και να βελτιώσεις το μπούστο σου

 

 

 

Δεν θέλουμε να σας στεναχωρήσουμε αλλά η όψη του στήθους αλλάζει με τα χρόνια και η χαλάρωση είναι μία από τις αλλαγές που αντιμετωπίζουν οι περισσότερες γυναίκες, ειδικά καθώς μεγαλώνουν. Αυτό είναι μια εντελώς φυσική αλλαγή αλλά, μερικές γυναίκες δεν θέλουν χαλαρό και πεσμένο στήθος. Μπορείς να το βοηθήσεις να παραμείνει στο ύψος τους και χωρίς άσκηση, αφού το στήθος δεν είναι μυς. Είναι φτιαγμένο από λιπώδεις ιστούς και αδένες προορισμένους για να παράγουν γάλα. Όλα αυτά καλύπτονται από δέρμα που έχει ελαστικότητα χάρη στην ελαστίνη, η οποία χάνεται με τα χρόνια.

Ποιες είναι οι πραγματικές αιτίες του χαλαρού στήθους;

  • Η γήρανση
  • Η ανεπάρκεια κολλαγόνου
  • Η ανεπάρκεια οιστρογόνων
  • Το μεγάλο στήθος και η βαρύτητα
  • Η παχυσαρκία
  • Η εμμηνόπαυση
  • Οι πολλαπλές κυήσεις
  • Η γρήγορη απώλεια βάρους ακολουθούμενη από αύξηση βάρους
  • Το κάπνισμα

 

Για να έχεις στητό στήθος απόφευγε:

Εικόνα
istockphoto

1 Τις στερητικές δίαιτες

Όταν ακολουθείς αυστηρά προγράμματα διατροφής ή στερητικές δίαιτες που προκαλούν απότομη μείωση βάρους, υπάρχει κίνδυνος να χαλαρώσει απότομα και το στήθος σου. Το στήθος αποτελείται από έναν αδένα που περιβάλλεται από λιποκύτταρα. Δε στηρίζεται από μυς, επομένως όταν αδυνατίζεις απότομα, και χωρίς να κάνεις παράλληλα γυμναστική, το στήθος χαλαρώνει.

2 Το κάπνισμα

Το κάπνισμα επιταχύνει τη διαδικασία γήρανσης. Η γήρανση προκαλεί απώλεια της σφριγηλότητας των ιστών – συμπεριλαμβανομένων των συνδέσμων του μαστού. Το κάπνισμα επιταχύνει τη γήρανση καταστρέφοντας την ελαστίνη, μια πρωτεΐνη που βοηθά το δέρμα να παραμείνει ελαστικό.

3 Την κακή στάση του σώματος

Αν πάντα πίστευες ότι αυτό είναι ένας μύθος, τότε κάνεις λάθος! Εάν σκύβεις συνεχώς μπροστά τότε η έλξη θα επιταχύνει το πρόβλημα του χαλαρού στήθους. Δεν μπορείς πραγματικά να το νιώσεις, αλλά το τράβηγμα επηρεάζει τους συνδέσμους και τους τεντώνει. Η σωστή στάση του σώματος, ειδικά όταν κάθεσαι, είναι πολύ σημαντική για το στήθος σου.

Μην ξεχνάς να φροντίζεις το στήθος σου

Η επιδερμίδα του ντεκολτέ είναι λεπτή και φτωχή σε σμηγματογόνους αδένες, εκτίθεται στον ήλιο και εμφανίζει πιο εύκολα γραμμές και πανάδες. Οι περισσότερες γυναίκες παραμελούν την περιοχή από τον λαιμό κάτω. Άπλωνε πάντα την κρέμα προσώπου σου και στο ντεκολτέ και το λαιμό με ανοδικές κινήσεις, κάνοντας ελαφρύ μασάζ, που αιματώνει την περιοχή και ενεργοποιεί την επανόρθωση των κυττάρων, βελτιώνοντας με τον καιρό την εικόνα του πεσμένου στήθους. Τέλος, μην ξεχνάς ποτέ, μα ποτέ, το αντηλιακό σου.

 

Τρεις κινήσεις για να έχεις στητό και σφριγηλό στήθος, χωρίς άσκηση -  Newsbeast

 

https://bestofyou.gr/

loading...

Σχόλια

σχόλια

Previous post

Γιατί δεν πρέπει να βλέπετε τηλεόραση πριν κοιμηθείτε

Next post

Κερατσίνι: Σύλληψη για @νθρωποκτονί@ από αμέλεια για την τραγωδία με την 8χρονη