διατροφη

Συναισθηματική διατροφή: Όλα όσα πρέπει να ξέρετε

Συναισθηματική διατροφή: Όλα όσα πρέπει να ξέρετε

Στη συναισθηματική διατροφή το πρώτο πράγμα που πρέπει  να κατανοήσουμε είναι πότε και γιατί τρώμε.

Η παραπάνω διαδικασία ονομάζεται ενστικτώδης ή ενδογενώς ρυθμιζόμενη κατανάλωση τροφής. Εάν η κατανάλωση τροφής επηρεαζόταν μόνο από αυτό το μηχανισμό και τρώγαμε μόνο όταν πεινούσαμε τότε η μάστιγα της παχυσαρκίας θα περιοριζόταν μόνο στα περιστατικά τα οποία έχουν παθολογική αιτία. Συνεπώς η κατανάλωση τροφής πραγματοποιείται και προκειμένου να καλύψουμε κάποιες μη βιολογικές μας ανάγκες!

Προσπαθώντας να συνδέσουμε την κατανάλωση τροφής με την ψυχολογία μας, άμεσα καταλήγουμε στο συμπέρασμα ότι η τροφή είναι συνδεδεμένη με τις περισσότερες ευχάριστες ή/ και δυσάρεστες στιγμές μας. Από την παιδική κιόλας ηλικία θυμόμαστε τους γονείς μας να μας επιβραβεύουν με κάποιο τρόφιμο το οποίο μας άρεσε και ήταν κατά βάση γλυκό. Συνεπώς, εύκολα καταλήγουμε ότι οι γλυκές τροφές μας παρέχουν την επιβράβευση, μας κάνουν να αισθανόμαστε καλύτερα και εάν συνυπολογίσουμε σε αυτά το γεγονός ότι η κατανάλωση σοκολάτας αυξάνει την έκκριση «ορμονών χαράς» εύκολα καταλήγουμε στο συμπέρασμα ότι η κατανάλωση τροφής συνδέεται άμεσα με την ψυχολογική κατάσταση των ανθρώπων.

Αποτέλεσμα εικόνας για Συναισθηματική διατροφή: Όλα όσα πρέπει να ξέρετε

 

πηγη

loading...

Σχόλια

σχόλια

Previous post

Το έλαιο που διώχνει το ουρικό οξύ, μειώνει το άγχος & σταματά την επιθυμία για αλκοόλ και τσιγάρο

Next post

Μήπως η φίλη σου σε ζηλεύει; Τρία σημάδια που θα πρέπει να σε υποψιάσουν