διατροφη

Στο παντοπωλείο – Υγιεινές επιλογές, όταν δεν έχετε χρόνο να προετοιμάσετε τα γεύματά σας

Στο παντοπωλείο - Υγιεινές επιλογές, όταν δεν έχετε χρόνο να προετοιμάσετε  τα γεύματά σας | Vita.gr

 

Στο παντοπωλείο – Υγιεινές επιλογές, όταν δεν έχετε χρόνο να προετοιμάσετε τα γεύματά σας

Βαριέστε ή απλώς ξεχάσατε να προετοιμάσετε τα γεύματά σας; Αυτό το πρότυπο λίστας με είδη παντοπωλείου θα σας «λύσει τα χέρια».

 

Πρέπει να πάτε για ψώνια στο παντοπωλείο;

Θεωρητικά, η σύνταξη μιας λίστας με πράγματα που θέλετε να φάτε θα πρέπει να είναι εύκολη υπόθεση. Αλλά στην πράξη, πάντα μπορεί να σας πάρει πολύ χρόνο. Επίσης, αν ακολουθείτε μια υγιεινή διατροφή (πραγματικά ελπίζουμε να το κάνετε) θα πρέπει να προγραμματίζετε καθημερινά δύο διαφορετικά κυρίως γεύματα (5-6 συνολικά), κάτι που απαιτεί να λαμβάνετε συνέχεια αποφάσεις για το φαγητό που θα μαγειρέψετε – γεγονός που μπορεί εύκολα να σας προκαλέσει «πονοκέφαλο».

Αλλά το να μπείτε σε ένα παντοπωλείο χωρίς λίστα είναι αφενός μια χαοτική ενέργεια κι αφετέρου μια «συνταγή για την καταστροφή».

 

 

ΣΟΥΠΕΡ ΜΑΡΚΕΤ, ΔΙΑΤΡΟΦΗ, ΤΡΟΦΙΜΑ

 

Τι μπορείτε να κάνετε λοιπόν αν βαριέστε να προετοιμάσετε τα γεύματά σας ή αν απλώς ξεχάσατε τελείως να το κάνετε;

Πρότυπο λίστας υγιεινών παντοπωλείων

Η διαιτολόγος Steph Grasso, RD, πήγε πρόσφατα  για να μοιραστεί μαζί μας ένα πρότυπο λίστας με υγιεινές επιλογές ειδών διατροφής που μπορείτε να κάνετε από το τοπικό σας παντοπωλείο.

Η λίστα που προτείνει θα σας «λύσει τα χέρια»:

  • 3-4 λαχανικά
  • 2-3 είδη φρούτων
  • 2-3 δημητριακά ολικής άλεσης
  • 2–3 dip/αλείμματα/σάλτσες πολλαπλών χρήσεων
  • 2-3 είδη σνακ

 

Δειτε εδω το βιντεακι της στο ΤΙΚ-ΤΟΚ

Προσαρμόστε τη λίστα στο δικό σας τρόπο ζωής

Στο βίντεο η S. Grasso επιλέγει:

  • στήθος κοτόπουλου, λουκάνικα φρανκφούρτης, φασόλια και κονσέρβα τόνου για πρωτεΐνη,
  • σπαράγγια, μπρόκολο, κολοκυθάκια και πιπεριές για λαχανικά,
  • πορτοκάλια, μπανάνες, πεπόνι και μήλα για φρούτα,
  • καστανό ρύζι, σπαγγέτι ολικής άλεσης και ψωμί ολικής άλεσης για υδατάνθρακες,
  • κίτρινο τυρί, ψητά πατατάκια και γιαούρτι λίγων λιπαρών για σνακ.

Ωστόσο, αυτό που είναι υπέροχο με τη λίστα της είναι ότι μπορείτε να την προσαρμόσετε στο δικό σας τρόπο ζωής σας και στο ατομικό σας γούστο. Επιπλέον, είναι απλή.

Τώρα, το μόνο ερώτημα είναι: Τι θα κάνετε με όλο αυτό τον χρόνο που κερδίσατε;

 

Γιατί πρέπει να έχεις μια εφεδρική μάσκα όσο ο καιρός γίνεται πιο ζεστός;

 

https://www.vita.gr/

loading...

Σχόλια

σχόλια

Previous post

Κουβέιτ – Ζητά από τους πολίτες να φύγουν από τις ευρωπαϊκές χώρες, λόγω Όμικρον

Next post

Μήπως σας λείπει μαγνήσιο;