διατροφη

Πόσο πρέπει να τρως σε κάθε γεύμα για να χάσεις κιλά

Πόσο πρέπει να τρως σε κάθε γεύμα για να χάσεις κιλά

 

Οι δίαιτες συνήθως μας λένε τι δεν πρέπει να τρώμε ή περιέχουν συγκεκριμένα γεύματα και τρόφιμα που δεν μας αρέσουν ή δυσκολευόμαστε να βρούμε στην αγορά. Μια απλή «συνταγή» θα σε βοηθήσει να διαμορφώσεις μόνη σου το διαιτητικό σου πρόγραμμα, με τρόφιμα που προτιμάς.

 

Πρωινό: 300-400 θερμίδες που θα καταναλώσεις 30-60 λεπτά αφού ξυπνήσεις

13-20 γρ. πρωτεΐνη, τουλάχιστον 6 γραμμάρια φυτικές ίνες, 40 -55 γρ. υδατάνθρακες, λιγότερα από 36 γρ. σάκχαρα, 10-15 γρ. λιπαρά

 

 

Σνακ: Πριν το μεσημεριανό ή μετά το γυμναστήριο, ή πριν το βραδινό

150 θερμίδες: 14-20 γρ. υδατάνθρακες, 6-10 γρ. πρωτεΐνη, 6-10 γρ. λιπαρά, πάνω από 3 γρ. φυτικές ίνες, λιγότερο από 10 γρ. σάκχαρα

 

Μεσημεριανό: 400-500 θερμίδες

20-30 γρ. πρωτεΐνη, τουλάχιστον 8 γρ. φυτικές ίνες, 50-65 γρ. υδατάνθρακες, λιγότερο από 20γρ. σάκχαρα, 13-18 γρ. λιπαρά

 

Βραδινό: 450-500 θερμίδες

25-35 γρ. πρωτεΐνη, 50-75 γρ. υδατάνθρακες, τουλάχιστον 8 γρ. φυτικές ίνες, λιγότερο από 7 γρ. σάκχαρα, 15-25 γρ. λιπαρά

 

Πηγή: joytv.gr

loading...

Σχόλια

σχόλια

Previous post

Ποντιακή συνταγή: Πιροσκί

Next post

Η Απόφαση Ζωής, που Πήρε Αυτό το Ζευγάρι, είμαστε Σίγουροι πως θα σας Βάλει σε Σκέψεις!