διατροφη

Ο καλύτερος τρόπος για να νικήσουμε τις λιγούρες

Ο καλύτερος τρόπος για να νικήσουμε τις λιγούρες

 

 

Σύμμαχος στη μάχη με τη ζυγαριά

Γιατί έχουμε βραδινές λιγούρες – Πώς να τις κόψετε – 8 Υγιεινά σνακ -  Δυναμική Γυναίκα

Στη μάχη για λιγότερες θερμίδες χρειαζόμαστε μερικά τρικ για να έρχεται το αίσθημα του κορεσμού και να καταναώνουμε λιγότερες θερμίδες. Θα έχετε ακούσει πολλά κόλπα, οπως το νερό, αλλά το αποτελεσματικό είναι η κατανάλωση πρωτεΐνών.

Σύμφωνα με έρευνα που δημοσιεύτηκε στο Nutrition Journal, η προσθήκη πρωτεΐνών στο διαιτολόγιο μας, βοηθάει να μειώσουμε τον αριθμό των γευμάτων μέσα στην ημέρα περισσότερο από ότι σνακ και υδατάνθρακες.

 

Πώς αντιμετωπίζουμε τις βραδινές λιγούρες; - BORO από την ΑΝΝΑ ΔΡΟΥΖΑ -  boro.gr

 

 

Οι υδατάνθρακες και τα επεξεργασμένα τρόφιμα που είναι πλούσια σε υδατάνθρακες και λίπος είναι στη χαμηλότερη θέση της λιστας με τα τρόφιμα που προκαλούν κορεσμό. Αν προτιμήσετε κρουασάν και ντόνατς αντί για αυγά και γιαούρτι, πολύ σύντομα θα αισθανθείτε πείνα και θα μπείτε στον πειρασμό να τσιμπήσετε κάτι ακόμα.

Αυγά, όσπρια, κρέας, γαλακτομικά χαμηλά σε λιπαρά, ψάρια είναι οι τροφές που θα σας κάνουν να ξεχάσετε τις επισκέψεις σε ψυγείο και ντουλάπια προς αναζήτηση της λύτρωσης από τη πείνα.

Προσέξτε τα γεύματα σας να είναι μεγαλύτερα όσο πιο νωρίς γίνεται στην ημέρα, και να μειώνετε την ποσότητα όσο πλησιάζει η ώρα του ύπνου.

Οι βραδινές λιγούρες σου είναι ορμονικό θέμα - www.olivemagazine.gr

πηγη

loading...

Σχόλια

σχόλια

Previous post

J2US: Η Μαρίνα Πατούλη τραγούδησε το «Κυρά Γιώργαινα» και έκανε την ανατροπή

Next post

Γουόλτ Ντίσνεϊ: Η σκοτεινή προσωπικότητα πίσω από τον Μίκι Μάους- Μισάνθρωπος και καταδότης