διατροφη

Λίπος στην κοιλιά: 10 τρόφιμα που πρέπει να βγάλεις από τη διατροφή σου

 

 

 

Κοιλιακό λίπος: Μπορεί να μη φαίνονται, όμως, πολλά είναι εκείνα τα τρόφιμα, τα οποία αυξάνουν το λίπος. Συγκεκριμένα, εκείνο το λίπος, το οποίο βρίσκεται στην περιοχή της κοιλιάς. Το μόνο που πρέπει να κάνει κάποιος για να βάλει «STOP» στο συγκεκριμένο φαινόμενο, είναι να σταματήσει να τα καταναλώνει. Απλά πρέπει πρώτα να μάθει ποιες είναι αυτές οι κακές τροφές. Αναλυτικότερα:

Συμβουλές για την υγεία: Ακολουθούν δέκα τρόφιμα, τα οποία αυξάνουν, το κοιλιακό λίπος

– Προϊόντα χωρίς ζάχαρη: Τα τρόφιμα που περιέχουν υποκατάστατα ζάχαρης όπως οι πολυαλκοόλες, για παράδειγμα, είναι αποτελεσματικές μόνο για τους ανθρώπους με διαβήτη. Αυτά τα προϊόντα χωρίς ζάχαρη εξακολουθούν να συμβάλλουν στην αύξηση του μεγέθους της κοιλιάς σας.

Συμβουλές για την υγεία: Κι άλλα τρόφιμα, τα οποία αυξάνουν, το κοιλιακό λίπος

– Παγωτό: Αυτό είναι αρκετά προφανές, έτσι δεν είναι; Οι τροφές που είναι πλούσιες σε ζάχαρη αναπόφευκτα μετατρέπονται σε κοιλιακό λίπος – το πιο επιβλαβές λίπος στο σώμα σας.

– Πρήξιμο: Ακόμη και οι πιο λεπτοί άνθρωποι μπορούν να αποκτήσουν μια ορατή κοιλιά που οφείλεται σε τρόφιμα που προκαλούν εντερικά αέρια ή στομαχικές διαταραχές. Εάν αυτό είναι ένα θέμα που σας ταλαιπωρεί, απλά αποφύγετε τα τρόφιμα αυτά και σκεφτείτε ένα καλό πρόγραμμα γυμναστικής που θα επιταχύνει την πέψη σας.

– Τηγανιτές πατάτες: Όσο κι αν αγαπάτε αυτή την τροφή, θα πρέπει να την καταργήσετε όσο πιο σύντομα μπορείτε. Οι τηγανιτές πατάτες, όπως και οποιοδήποτε άλλο τηγανιτό, λειτουργούν ως σφουγγάρι που απορροφά τα κορεσμένα λίπη. Τα κορεσμένα λίπη μπορεί να επηρεάσουν την εγκεφαλική λειτουργία, έτσι ώστε να μην μπορείτε να σκεφτείτε καθαρά για το πόσο βάρος κερδίζετε αυτή τη στιγμή.

Συμβουλές για την υγεία: Επιπλέον, τρόφιμα, τα οποία αυξάνουν, το κοιλιακό λίπος

– Μαγιονέζα: Αν είστε λάτρης της μαγιονέζας και των σαλατών που βασίζονται σε αυτή, τότε θα πρέπει να γνωρίζετε πως αυτό το dressing περιέχει τουλάχιστον 80% λίπος. Η καλύτερη επιλογή είναι να αντικαταστήσετε τη μαγιονέζα με πουρέ λαχανικών ή φυσική πάστα ντομάτας.

– Fast food: Το fast food έχει πάρα πολλές θερμίδες που μπορούν να οδηγήσουν σε ένα σωρό προβλήματα υγείας. Να θυμάστε ότι ευθύνονται για την κοιλιά σας, που θέλετε απεγνωσμένα να απαλλαγείτε.

– Τσίχλες: Όταν μασάτε μια τσίχλα, το μυαλό και το στομάχι σας λαμβάνουν εντολές πως τα προετοιμάζετε για μια εισερχόμενη τροφή. Επιπλέον, τα ούλα προκαλούν την παραγωγή επιπλέον οξέος στο στομάχι, κάτι που οδηγεί στην αίσθηση πείνας.

Συμβουλές για την υγεία: Τα υπόλοιπα τρόφιμα, τα οποία αυξάνουν, το κοιλιακό λίπος

– Αλάτι: Να θυμάστε, η ζάχαρη και το αλάτι θα πρέπει να περιορίζονται σε μικρές ποσότητες, ειδικά αν πάσχετε από υψηλή πίεση του αίματος. Τα τρόφιμα που είναι υψηλά σε αλάτι δεν είναι επιβλαβή μόνο για το σώμα σας, αλλά προκαλούν επίσης κατακράτηση υγρών, κάτι που σας εμποδίζει από το να χάσετε αποτελεσματικά λίπος από την κοιλιά.

– Αλκοολούχα ποτά: Μερικά αλκοολούχα ποτά είναι πλούσια σε θερμίδες, αλλά οι θερμίδες δεν είναι ο κυριότερος παράγοντας στην προκειμένη περίπτωση. Η κατανάλωση αλκοόλ αυξάνει την όρεξη σας και συγχέει το μέρος του εγκεφάλου σας που είναι υπεύθυνο για το αίσθημα της πληρότητας. Έτσι, εξηγείτε το γιατί συνοδεύετε πάντα το ποτό σας με κάποιο σνακ.

– Αναψυκτικά: Αν θέλετε πραγματικά να απαλλαγείτε από το κοιλιακό λίπος, θα πρέπει να σταματήσετε να πίνετε αναψυκτικά. Ακόμα και αυτά που έχουν λίγες θερμίδες επιβραδύνουν τον μεταβολισμό και παρακινούν το σώμα σας να συλλέξει λίπος.

 

 

πηγη

loading...

Σχόλια

σχόλια

Previous post

Δίπλες στην πλάτη: 7 εύκολες ασκήσεις που θα μεταμορφώσουν την πλαδαρή σας πλάτη σε μόλις έναν μήνα

Next post

«Το Θαυμαστό ταξίδι του Νιλς Χόλγκερσον»: Η αξέχαστη παιδική σειρά που γέμισε με φαντασία μια ολόκληρη γενιά