διατροφη

Δημοφιλή ζευγάρια τροφίμων με θρεπτικές υπερδυνάμεις

Μερικά τρόφιμα φαίνεται να πηγαίνουν χέρι χέρι. Ρύζι και φασόλια. Γιαούρτι και μπανάνες. Ντομάτες και αβοκάντο. Αυτά τα γαστρονομικά ζευγαρώματα είναι κάτι περισσότερο από γευστικά, καθώς κρύβουν θρεπτικές υπερδυνάμεις.

Σαλάτα και αυγό

Σίγουρα, η σαλάτα είναι από μόνη της μία υγιεινή επιλογή. Αλλά εάν θέλετε πραγματικά να αποκομίσετε στο μέγιστο διατροφικά οφέλη, προσθέστε σε αυτήν αυγά. Οι ερευνητές στο Πανεπιστήμιο Purdue διαπίστωσαν ότι η απορρόφηση των καροτενοειδών θρεπτικών συστατικών ήταν 3,8 φορές υψηλότερη όταν οι συμμετέχοντες πρόσθεσαν τρία αυγά στις σαλάτες τους. Παράλληλα, βρέθηκε ότι ένα μικρό κομμάτι λίπους είναι ό,τι χρειάζεστε για να απορροφήσετε αυτές τις λιποδιαλυτές βιταμίνες από τα λαχανικά.

Ρύζι και φασόλια

Υπάρχει ένας λόγος για τον οποίο είναι τόσο δημοφιλές ζευγάρι. Μέσα από τον συνδυασμό τους λαμβάνετε μια πλήρη πρωτεΐνη. Η πλήρης πρωτεΐνη συμβαίνει όταν ένα τρόφιμο περιέχει επαρκή ποσότητα των εννέα από τα απαραίτητα αμινοξέα που χρειάζεται ο οργανισμός μας.

Πράσινο τσάι και λεμόνι

Οι ερευνητές διαπίστωσαν ότι ο χυμός εσπεριδοειδών επιτρέπει περισσότερο τα υγιή αντιοξειδωτικά στο πράσινο τσάι – γνωστές ως κατεχίνες – να απορροφηθούν από το σώμα. Οι κατεχίνες έχουν συνδεθεί με την καλύτερη καρδιά και την υγεία του εγκεφάλου, καθώς και μειωμένο κίνδυνο καρκίνου.

Γιαούρτι και μπανάνες

Πέραν του ότι είναι η τέλεια βάση για ένα γευστικό smoothie, αυτά τα δύο συστατικά είναι ένας ιδανικός συνδυασμός για να βοηθήσετε τους μυς μετά από μια προπόνηση. Η έρευνα δείχνει ότι η κατανάλωση αυτών των δύο μακροθρεπτικών συστατικών λίγο μετά την άσκηση επιταχύνει την αποκατάσταση των μυών. Το πάντρεμα των υδατανθράκων και των πρωτεϊνών αυξάνει τα επίπεδα της ινσουλίνης στο σώμα σας.

Σκόρδο και κρεμμύδια

Είναι μαγειρικοί εταίροι και έχουν ισχυρά αντιοξειδωτικά. Ξεχωριστά, έχουν συνδεθεί με μια πιθανή μείωση του κινδύνου εγκεφαλικού επεισοδίου, καρδιακής νόσου και ορισμένων μορφών καρκίνου. Μαζί, είναι το τέλειο δίδυμο προκειμένου να λάβετε περισσότερα αντιοξειδωτικά.

Ντομάτες και αβοκάντο

Όπως με την προσθήκη του αυγού στη σαλάτα σας, έτσι και με την προσθήκη υγιών λιπαρών στις ντομάτες σας βοηθάτε στην απορρόφηση καροτενοειδών της ντομάτας από το σώμα σας. Οι ντομάτες είναι γεμάτες με λυκοπένιο, ένα καροτενοειδές που πιστεύεται ότι μειώνει τον κίνδυνο των καρδιακών παθήσεων και του καρκίνου.

Ντομάτες και μπρόκολο

Αυτά τα πολύχρωμα λαχανικά συσκευάζονται με ενώσεις που καταπολεμούν τον καρκίνο, συμπεριλαμβανομένων του λυκοπένιου και της βιταμίνης C στις ντομάτες και τα φυτοχημικά που βρίσκονται στα μπρόκολα. Σε μια μελέτη για καρκίνο του προστάτη, ο συνδυασμός ήταν πιο αποτελεσματικός στην επιβράδυνση της εξέλιξης του όγκου του προστάτη σε αρουραίους.

Ψάρια και κρασί

Σε μία μελέτη σε άτομα που έτρωγαν ψάρι πίνοντας αλκοόλ, οι ευρωπαίοι ερευνητές διαπίστωσαν ότι η κατανάλωση μέτριων ποσοτήτων κρασιού δρα σαν έναυσμα για την ενίσχυση των ωμέγα-3 λιπαρών οξέων από τα ψάρια. Τα ωμέγα-3 λιπαρά οξέα, τα οποία βρίσκονται κατά κύριο λόγο στα ψάρια, πιστεύεται ότι προστατεύουν το σώμα έναντι της στεφανιαίας νόσου.

flowmagazine.gr

loading...

Σχόλια

σχόλια

Previous post

Βήχετε και σας πονάει ο λαιμός σας; Φτιάξτε μόνοι σας ένα φυτικό σιρόπι και νικήστε τα!!

Next post

Φτιάχνω χαρουπάλευρο και χαρουπόμελο