μοδα-ομορφια

Δίπλες στην πλάτη: 7 εύκολες ασκήσεις που θα μεταμορφώσουν την πλαδαρή σας πλάτη σε μόλις έναν μήνα

 

 

 

 

 

Η σέξι γυμνασμένη  πλάτη χωρίς περιττά παχάκια στα πλάγια είναι ιδιαίτερα ερωτεύσιμη. Άλλωστε, μαζί με τα μακριά και γυμνασμένα πόδια και την επίπεδη κοιλιά είναι τα σημεία του σώματος στα οποία επενδύουν όλοι οι σχεδιαστές μόδας καθώς το μάτι του άντρα εστιάζει στα επίμαχα σημεία.

Ο ρόλος των κιλών και η γυμναστική

Για μια πλάτη χωρίς παχάκια να περισσεύουν από τα σουτιέν και να διαγράφονται με στενά ρούχα ή με ενδύματα που η πλάτη είναι σε κοινή θέα πρέπει να διατηρείτε το σωστό βάρος ειδικά αν έχετε σωματότυπο μήλου όπου το πάχος συσσωρεύεται στην κοιλιά και στο στήθος. Όμως και η γυμναστική είναι απαραίτητη καθώς οι γυμνασμένοι μύες βοηθούν στο να φαίνεται η πλάτη πιο ίσια και χωρίς περιττό λίπος.

Δείτε τις ασκήσεις στο βίντεο που ακολουθεί

 

 

Ακολουθήστε ένα πρόγραμμα διατροφής και ασκήσεις γυμναστικής και δε 3 εβδομάδες θα αρχίσετε να βλέπετε ήδη τη διαφορά.

 

 

πηγη

loading...

Σχόλια

σχόλια

Previous post

6 καλοί λόγοι για να αφήνεις τον σκύλο σου να κοιμάται στο ίδιο κρεβάτι μαζί σου

Next post

Λίπος στην κοιλιά: 10 τρόφιμα που πρέπει να βγάλεις από τη διατροφή σου