εναλλακτικες θεραπειες

Γιατί το μαγνήσιο θα μπορούσε να είναι η απάντηση στα προβλήματα ύπνου

INKEFALONIA.GR | BLOG VIEW - InKefalonia - Results from #40695

 

Γιατί το μαγνήσιο θα μπορούσε να είναι η απάντηση στα προβλήματα ύπνου

 

 

Υποφέρετε από αϋπνία; 8 μυστικά για να τη νικήσετε! - HEALTH NEWS - Youweekly

Το μαγνήσιο υποστηρίζει τους υποδοχείς νευροδιαβιβαστών του εγκέφαλου που μας λένε ότι «είναι ώρα για ύπνο»

 Το GABA (γάμμα-αμινοβουτυρικό οξύ) είναι ένας νευροδιαβιβαστής χαλάρωσης που δίνει σήμα στον εγκέφαλο ότι είναι ώρα να χαλαρώσετε πριν τον ύπνο. Το GABA δεν θα μπορεί να προσφέρει και πολλά αν οι υποδοχείς του στον εγκέφαλο δεν λειτουργούν όπως θα έπρεπε και σε αυτή την περίπτωση, το γλουταμινικό, ένας νευροδιαβιβαστής που προωθεί την εγρήγορση, θα σας κρατήσει ξύπνιους περισσότερο από ό,τι θα θέλατε. Το μαγνήσιο κρατά τους υποδοχείς GABA σε καλή κατάσταση και έτοιμους να πάρουν το μήνυμα ότι ήρθε η ώρα να κοιμηθείτε. Επιπλέον, το μαγνήσιο είναι συμπαράγοντας των νευροδιαβιβαστών ντοπαμίνη και νορεπινεφρίνη, οι οποίες έχει αποδειχθεί ότι βελτιώνουν τη διάθεση.

Το μαγνήσιο υποστηρίζει την παραγωγή ορμονών που σηματοδοτούν την «ώρα για ύπνο»

Το μαγνήσιο βοηθά το ενδοκρινικό σύστημα να παράγει σεροτονίνη και μελατονίνη στις σωστές ποσότητες και στις κατάλληλες στιγμές. Αυτές οι ορμόνες είναι υπεύθυνες για να σας βάλουν σε μια χαλαρωτική διάθεση και να σηματοδοτήσουν την ώρα για ύπνο, αντίστοιχα. Ενώ το μαγνήσιο δεν προκαλεί απαραιτήτως παραγωγή μελατονίνης (αυτό είναι το έργο του βιολογικού ρολογιού σας που ανταποκρίνεται κυρίως στο φως), υποστηρίζει τις φυσικές διεργασίες του.

Το μαγνήσιο βοηθάει στην διατήρηση των σωστών επιπέδων της ορμόνης του στρες

Η κορτιζόλη είναι η ορμόνη που έχει αντίθετο αποτέλεσμα σε σχέση με αυτή της σεροτονίνης, προκαλώντας αύξηση στα επίπεδα του στρες. Εάν δυσκολεύεστε να κοιμηθείτε μετά από μια δύσκολη μέρα στη δουλειά, για παράδειγμα, με το μυαλό σας να γυρίζει γύρω από τα πιθανά προβλήματα, τις ευθύνες και το τι πρέπει να κάνετε, τότε μάλλον φταίνε τα πιθανά υψηλά επίπεδα της κορτιζόλης σας. Το μαγνήσιο υποστηρίζει μια υγιή ορμονική ισορροπία, με περισσότερες από εκείνες τις ορμόνες που σας εξασφαλίζουν την «ώρα του ύπνου» (σεροτονίνη και μελατονίνη) αντί για υπερβολική κορτιζόλη. Αυτές οι ιδιότητες ρύθμισης της κορτιζόλης που παρουσιάζει το μαγνήσιο, σε συνδυασμό με την υποστήριξη για τους χαλαρωτικούς νευροδιαβιβαστές και τους υποδοχείς GABA, διαδραματίζουν αποτελεσματικό ρόλο στην καταπολέμηση της αϋπνίας.

Συνοψίζοντας, εάν πραγματικά σας ενδιαφέρει ένας καλύτερος και πιο ποιοτικός ύπνος – και η βελτίωση της συνολικής σας υγείας ταυτόχρονα – σκεφτείτε σοβαρά για την αύξηση της καθημερινής σας πρόσληψης σε μαγνήσιο. Συμβουλευθείτε το γιατρό σας για κάποιο σχετικό συμπλήρωμα ή απλά βάλτε στη διατροφή σας περισσότερες τροφές πλούσιες σε αυτό το μέταλλο όπως φυλλώδη πράσινα λαχανικά (σπανάκι, σέσκουλα κλπ) αλλά και ξηρούς καροπούς, κολοκυθόσπορους και σουσάμι. Σύμφωνα με τους επιστήμονες, η συνιστώμενη καθημερινή ποσότητα μαγνησίου είναι για τους ενήλικες άντρες τα 400 mg και για τις ενήλικες γυναίκες τα 310 mg.

Φωτεινή Πουρνάρα
itrofi.gr

 

https://www.mystikaomorfias.gr/

Ο φτωχός ύπνος συνδέεται με την ελλιπή διατροφή - Όμορφη Ζωή

loading...

Σχόλια

σχόλια

Previous post

TΡΟΜΕΡΟ κόλπο για να απομακρύνετε τα κουνούπια και να μη σας ξανά τσιμπήσουν για όλο το υπόλοιπο καλοκαίρι!

Next post

Η Ελένη Πετρουλάκη αποκαλύπτει το μυστικό του ιδανικού πρωινού για απώλεια βάρους